Layout by Raion

Fabularnie

Batmanowi po raz kolejny udało się pojmać Jokera i doprowadzić złoczyńcę do osławionego zakładu dla obłąkanych. Wydawać by się mogło, że dość krwawe zabawy przestępcy wreszcie się skończyły i miasto może odetchnąć. Jednak wkrótce po przybyciu do Azylu Joker uciekł, a na dodatek okazało się, że całość była częścią misternie opracowanego przez niego planu. W Gotham nastał chaos po tym jak większość pacjentów Arkham udało się zbiec z zakładu psychiatrycznego, dzięki najgroźniejszemu przeciwnikowi człowieka-nietoperza.
Policja razem z Batmanem i jego sprzymierzeńcami próbuje wyłapać szaleńców, jednak ci świetnie znają miasto i ukrywają się w jego najmroczniejszych częściach, planując odwet. Joker zebrał część psychicznie chorych mieszkańców Gotham, tworząc swoją prywatną armię, która rozprzestrzenia się w podziemiu jak plaga. W swojej kryjówce tworzy misterny plan gry, w której Batman będzie główną atrakcją. Dodatkowo szaleniec jest wspierany przez gangi, chcące raz na zawsze pozbyć się Mrocznego Rycerza i przejąć kontrolę nad miastem. Stróże prawa wyłapują co chwilę zwolenników Pana J., jednak nie udało im się wyciągnąć z nich nich konkretnego. Genialny plan Jokera opanowuje Gotham ulica po ulicy, a każdy z mieszkańców ma do odegrania rolę w jego przedstawieniu. Nikt nie jest niewinny. Wydawać by się mogło, że ci, którzy zostali w Arkham nie są groźni, jednak gdy pan J. jest na wolności, nic nie jest pewne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz